Without You - Mariah Carey

永世经典:D

存档灵魂:

Without You
如果生命中没有你

 

【歌词】

 

No I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way The story goes
You always smile but in your eyes
You sorrow shows ,Yes it shows
我绝不会忘记今晚
你离去时刻的容颜
我猜想, 这就是故事的结局
你一直保持微笑, 但你的眼睛
却掩饰不住悲伤, 是的, 它透漏一切


No I can't forget tomorrow
When I think of all my sorrow
When I had you there ,But then I let you go
And now it's only fair, That I should let you know
What you should know
我绝不会忘记明天
哀愁又翻涌上心头
我曾拥有你, 现在我却放你离去
在这别离时刻, 我应该让你知道
你应该知道的事


I can't live, If living is without you
I can't live, I can't give anymore
I can't live, If living is without you
I can't live, I can't give anymore
我将无法生存, 如果生命中没有你
我将失去呼吸, 我无法再付出情感
我将无法生存, 如果生命中没有你
我将失去呼吸, 我无法再付出情感


Well I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way The story goes
You always smile but in your eyes
You sorrow shows ,Yes it shows
是的, 我不会忘记今晚
你离去时刻的面容
我猜想, 这就是故事的结局
你一直保持微笑, 但你的眼睛
却掩饰不住悲伤, 是的, 它透漏一切

I can't live, If living is without you
I can't live, I can't give anymore
I can't live, If living is without you
I can't live, I can't give anymore
我将无法生存, 如果生命中没有你
我将失去呼吸, 我无法再付出情感
我将无法生存, 如果生命中没有你
我将失去呼吸, 我无法再付出情感


评论
热度(34)
© 杰西 | Powered by LOFTER