Sleepless Nights - Eddie Vedder、Glen Hansard

存档灵魂:

Sleepless Nights
漫漫无眠夜

 

【歌词】

 

Through these sleepless nights
I cry for you
And wonder who
Is kissing you
Oh these sleepless nights
Will break my heart in two
在那些漫漫无眠夜,
我为你默默流泪哭泣,
胡思乱想着是谁,
正在亲吻着你。
哦, 那些漫漫无眠夜,
把我的心伤碎。

 

Somehow through the days
I don't give in
I hide my tears
That wait within
Oh but then through sleepless nights
I cry again
但无论如何, 在这些日子,
我没有放弃,
我咽下苦涩的泪水,
我的心在痛苦等待。
哦, 但当漫漫无眠夜再次来袭,
我又一次止不住泪水掩面哭泣。

 

Why did you go?
Why did you go?
Don't you know?
Don't you know?
I need you
你为什么要离去?
你为什么要离去?
难道你会不知道?
难道你会不知道?
我真的需要你。

 

I keep hoping you'll come back to me
Oh let it be
Please let it be
Oh, my love, please end
These sleepless nights for me
我一直希望你会再回到我身边,
哦, 回来吧,
快点回来吧。
哦, 我亲爱的, 回来结束这一切,
这孤苦的漫漫无眠夜。

 

Why did you go?
Why did you go?
Don't you know?
Don't you know?
I need you
你为什么要离去?
你为什么要离去?
难道你会不知道?
难道你会不知道?
我真的需要你。

 

I keep hoping you'll come back to me
Oh let it be
Please let it be
Oh, my love, please end
These sleepless nights for me
我一直希望你会再回到我身边,
哦, 回来吧,
快点就来吧。
哦, 我亲爱的, 回来结束这一切,
这孤苦的漫漫无眠夜。

 

My love, pleaseend these sleepless nights for me
我的爱, 快点回来, 结束这孤苦的漫漫无眠夜。


评论
热度(25)
© 杰西 | Powered by LOFTER