Boat Behind - Kings of Convenience

存档灵魂:

Boat Behind
有只小船荡漾你身后

 

【歌词】

 

So we meet again
after several years
several years of separation
moving on
moving around
Did we spend this time chasing the other's tail? 
Singing Ohohohoh, I could never belong to you
Ohohohoh, I could never belong to you
未曾料我们又再次相遇,
历经数年的时光,
数年的离别愁苦。
时间在不断前行,
时间在不停转圈,
难到我们在追赶着对方的轨迹?
歌唱, 哦哦哦, 我不可能追赶上你,
哦哦哦, 我不可能追赶上你。

 

Winter and spring Summer and fall
You're the wind surfer crossing the ocean and the boat behind
Skiffle and rag, shuffle and waltz
You're the up tip toe ballerina in the chorus line:
Singing Ohohohoh, I could never belong to you
Ohohohoh, I could never belong to you
冬去春归, 夏去秋至。
你是风卷着浪花穿越海洋, 在你身后有只小船荡漾,
吟唱着旧时光的爵士, 荡漾着命运的华尔兹。
你是踮着趾尖旋转的芭蕾舞者, 伴着乐队的旋律起舞。
歌唱, 哦哦哦, 我不可能追赶上你,
哦哦哦, 我不可能追赶上你。

 

River and sea, picking up salt
Through the air there's a fluffly cloud falling down as rain
Ohohohoh, I could never belong to you
Ohohohoh, I could never belong to you - oohooh
I could never belong to you -ooh ooh
I could never belong to you -ooh ooh
河流和大海, 卷走苦涩的盐,
天空中翻滚的云, 凝结成雨降落大地。
哦哦哦, 我不可能追赶上你,
哦哦哦, 我不可能追赶上你——哦哦,
我不可能追上你——哦哦,
我不可能追上你——哦哦。


评论
热度(25)
© 杰西 | Powered by LOFTER